Transportui

Šio, kaip ir kitų mūsų siūlomų įrenginių veikimas grindžiamas binarinės geometrofizikos atradimais.

Įrenginys tvirtinamas automobilio išorėje, bako apačioje, arba ant grindų salone.

aura apskrita

Daugiametė įrenginio eksploatavimo įvairiuose Rusijos miestuose patirtis rodo, kad jį taikant:

  • Kyla važiavimo saugumas (kadangi vairuotojas geriau suvokia aplinką kelyje, didėja jo dėmesingumas, teisingai priimami sprendimai)
  • Automobilio išmetamųjų dujų toksiškumas sumažėja (kiekviename automobilyje skirtingai)
  • Sutaupoma kuro
  • Gerėja automobilio dinaminės charakteristikos
  • Didėja beveik visų dalių praktiškumo resursas ir, atitinkamai, ilgėja laikotarpis tarp remontų
  • Mažėja visų automobilio sistemų gedimo tikimybė
  • Mažėja vairuotojo nuovargis

Automobilių su įrenginiu lyginimas taksi įmonėje parodė, jog finansiniai rezultatai taksi automobilių, eksploatuojamų su įrenginiu viršija kitų automobilių be įrenginio analogiškus rodiklius daugiau nei 20%, taip pat mažėja avaringumas ir remontų kiekis.

Kaip veikia ?

Važiavimo metu automobilis ir žmogus sąveikauja vienas su kitu ir gali būti priimami kaip vieninga sistema. Vairuotojas nuolat gauna ir apdirba didžiulius kiekius informacijos iš kitų automobilių, kelio, pėsčiųjų, policijos ir pan. Apdirbama ne tik informacija, gauta jutimo organais, bet taip pat ir informaciniai srautai, ateinantys per pasąmonę. Geru vairuotoju gali būti tik tas, kuris visus veiksmus kelyje atlieka automatiškai ir negalvoja apie tai, kokį bėgį įjungti, kokia koja paspausti stabdį, ir kita – tarsi savaimingai, intuityvių ir tinkamų refleksų lygmenyje.

Vairuotojo suvokimo sistemą veikia daugelis faktorių, iškreipiančių jo analitinius gebėjimus vertinti situaciją kelyje. Išsikreipia automobilio ir žmogaus struktūra. Paprastai vairuotojas šių iškrypimų nepastebi. Pavyzdžiui, yra vietų, kur įvyksta daug avarijų, nors tos vietos niekuo nesiskiria nuo kitų. Tiesus, lygus kelias, geras matomumas. Tačiau šioje vietoje įvykusių avarijų statistika rodo, kad čia avarijos tikimybė daug didesnė, negu kitose vietose. Iš tikrųjų šiose vietose yra iškreipta erdvės-laiko struktūra. Vairuotojas, patekęs į tokią erdvę, keletui akimirkų gali atsijungti nuo realybės, to net nepastebėjęs. Tuo metu jo informaciniai mainai su supančiu pasauliu sutrinka, to paprastai užtenka, kad įvyktų eismo įvykis. Iš tikrųjų, faktorių, darančių įtaką žmogaus sąveikai yra labai daug. Tai įvairios prigimties elektromagnetiniai laukai (natūralūs ir technogeniniai), geopatogeninės ir technopatogeninės zonos, laidojimo vietos ir pan.

Įrenginys  veikia žmogaus-automobilio sistemą, panaikindamas struktūrų sąveikos, informacinių mainų iškrypimus. Gerėja informacinės vairuotojo suvokimo charakteristikos. Jis tampa labiau adekvatus eismo situacijos atžvilgiu, mažiau pavargsta, rečiau klysta, o tai mažina avarijų tikimybę.

Pats automobilis taip pat tampa laisvas nuo „struktūrinių“ išdarkymų. Dėl to gerėja beveik visi jo parametrai. Padidėja patikimumas, gerėja kuro degimo procesas, mažėja oro tarša.

Automobilio parametrų kitimą galima nustatyti prietaisais. Tai ir buvo padaryta daugelio įrenginio tyrimų metu.

Šio įrenginio naudojimas kartu su įrenginiais Žmogui žymiai padidina jo kaip priemonės, skirtos padidinti vairavimo saugumą, efektyvumą.