Svarstant autoįvykių, nelaimingų atsitikimų priežastis ir pasekmes, plačiai mąstant randami ir kiti veiksniai apart vairuotojo(s) klaidos, kito žioplio, chuligano. Turbūt teko girdėti sąvokas „nelaimingas vairuotoja(s)“, nelaimingas automobilis, paspirtukas ir t.t.
O galbūt Jums žinoma ir net Tv kadaise prasisunkusi žinia, (GB, RU šaltiniai) jog, brangiai kainuojančiai (karinei) technikai buvo numatoma konkreti pagaminimo/išbaigimo data, laikas, planuojama, kada ir kokiam iš tokių – laivui, lėktuvui… palankiausias laikas vykti į užduotį? Tik „įrodymais grįstu mokslu“ besiremiantys atsiduria aklavietėje dažniau, nepaisant „mokslo“ pažangos. Išlieka pernelyg daug „kaltų“ – gamybos broko, keistų gedimų, žmogiškų klaidų net iš niekada neklydusių, arba, nežinomų priežasčių.
Tai apie objekto (transporto, valdytojo ir aplinkos) struktūrinį suderinamumą.
Pagarbiai žvelgiant į atkaklius skeptikus, ar prietaringuosius naudojančius pašventinimą, amuletus (su pagarba) – siūlome ir savo sprendimą.
Turbūt patiks retesni atsidūrimai „ne laiku, ne vietoj, netinkamai pasielgiant“. Išlaikant laimingesnio vairavimo malonumą. O kai kada „nuleista“ padanga ar kitas kliuvinys yra tarsi Apvaizdos malonė sustabdant skubančiuosius…
Transportas ir žmogus sąveikauja tarpusavyje ir gali būti laikomi viena sistema. Vairuotoja(s) nuolat gauna ir apdoroja didžiulį kiekį informacijos iš kitų automobilių, kelių, pėsčiųjų, kelių policijo… Be to, apdorojama ne tik informacija, gauta iš pojūčių, bet ir informacijos masyvai, einantys per pasąmonę. Gerai vairuojanti(s) visus veiksmus kelyje atlieka automatiškai – tarsi refleksų lygmenyje. Vairuotojo(s) suvokimo sistemai įtakos turi daug veiksnių, iškreipiančių analitines galimybes įvertinti situaciją kelyje. Žmogaus ir automobilio struktūra yra iškreipta, o, vairuotojas paprastai nepastebi šių iškraipymų. Jautresni kitame net to paties modelio automobilyje jaučia daugiau, nei „svetimumą“. Keliuose yra ir skeptikų minimų vietų, kur įvyksta daug avarijų, nors šios vietos niekuo nesiskiria nuo kitų. Tiesus, netgi geras kelias, geras matomumas. Tačiau nelaimingų atsitikimų šiose vietose statistika rodo, kad nelaimingų atsitikimų tikimybė čia yra daug didesnė nei kitose vietose. Kasmet vyksta autoįvykiai nepaisant įspėjimų ir kitų pastangų. Iškreipta erdvės ir laiko struktūra nė motais.
Vairuotoja(s), atsiduriant tokioje erdvėje, gali net akimirką atsijungti nuo realybės to net nepastebint. Lemtingai akimirkai sutrinka keitimasis informacija su išoriniu pasauliu, to pakanka įvykti eismo įvykiui.
Yra daug veiksnių, turinčių įtakos žmonių struktūrinei sąveikai. Tai įvairaus pobūdžio elektromagnetiniai laukai (tiek natūralūs, tiek technogeniniai), geopatogeninės ir technopatogeninės zonos, netgi laidojimo vietos. Mūsų siūlomas įrenginys įtakoja žmogaus ir transporto priemonės sistemas, pašalinant struktūrinių sąveikų ir informacijos mainų iškraipymus. Pagerėja vairuotojo(s) suvokimo informacinės charakteristikos. Padidėja adekvatumas kelio situacijai, mažiau pavargstama, rečiau klystama, o tai savo ruožtu sumažina avarijų tikimybę. Mūsų turima statistika, bent draudiminio įvykio tikimybė sumažėja iki 40%. Susiklosčius pernelyg nepalankių faktorių sumai tarp vartotojų nėra žuvusiųjų, retesni nemalonūs susitikimai su eismo prižiūrėtojais ir baudėjais.